miércoles, 9 de marzo de 2016

Sentenza favorable ao PAS Laboral da Uvigo sobre percepción das cantidades correspondentes aos servizos prestados dende o 1 de xaneiro de 2013 ata o 28 de febreiro de 2013.

A instancia de CCOO, o T.S. emite sentenza favorable ao PAS laboral da UVigo no conflicto colectivo sobre a redución do complemento específico no ano 2013.
Este é o FALLO:
"Que estimando en parte la demanda formulada pro la representación legal del Sindicato Nacional de Comisiones Obreras de Galicia, a la que se adhirieron las representaciones letradas de Unión General de Trabajadores y de Confederación Intersindical Galega, contra la Universidade de Vigo, declaramos el derecho del personal laboral de administración y servicios de la demandada, a percibir las cantidades correspondientes a los servicios prestados desde el 1 de enero de 2013 hasta el 28 de febrero de 2013 (ambos inclusive) según la categoría profesional de cada trabajador afectado, condenando a la demandada a estar y pasar por esta declaración y a abonar a los trabajadores afectados por el conflicto las cantidades que resulten.".

Coa túa opinión traballamos mellor

Publicar un comentario

Coa túa opinión traballamos mellor, grazas.